Вакансии

Компанія GP Batteries (відомий на весь світ виробник первинних елементів живлення). Наша компанія GP Batteries Україна являється офіційним представником та партнером бренду, яка займається реалізацією оригінальної продукції бренду GP Batteries. Наша продукція відома та популярна на території України. Наші клієнти національні та локальні торгівельні мережі, роздрібні магазини різних категорій. Наш колектив це команда професіоналів, об’єднаних бажанням розвиватися разом з компанією. В зв’язку із розширенням штату ми маємо декілька вакансій:


1. К.А.М. (Key account manager ( FMCG ). по роботі з національними та  локальними мережами в місті Київ.

Вимоги:

  • свідоме бажання працювати та розвиватися в амбіційному колективі однодумців, прагнення до відповідальності, самостійності, та взаємоповаги;
  • досвід роботи від 5 років на посаді К.А.М. (Key account manager ( FMCG ).  в відомих торгівельних компаніях України, з особистими досягненнями, приклади яких готові навести на співбесіді;
  • вміння планувати акційні заходи в мережах, проводити їх економічне обґрунтування та захищати проект перед керівником;
  • висока комунікація перед усім! Здатність ефективно працювати  самостійно, та в команді;
  • вміння планувати роботу, приймати рішення;
  • вміння швидко навчатись, та застосовувати знання в роботі;
  • відповідальність, порядність, високий рівень оптимізму, вміння бачити та створювати позитив в роботі, колективі та особистому житті;
  • впевнене користування ПК та додатків на ОС Android.

Тебе чекає дружній колектив, перспектива кар’єрного росту в національній компанії, що активно розвивається ​
ТИ БУДЕШ З НАМИ, ЯКЩО ТИ КРАЩИЙ!

Умови роботи:

  • офіційне працевлаштування;
  • п’ятиденний робочий тиждень (з 9:00 до 18:00);
  • гідна фінансова мотивація;
  • стабільна виплата заробітної платні, 2 рази на місяць, (ставка +%бонуси);
  • компенсація мобільного зв’язку та проїзду;
  • стабільні і довготривалі трудові відносини;
  • соціальні гарантії, згідно чинного законодавства;
  • оплачувана відпустка, в зручний час для працівника.

 

Детальна інформація при співбесіді.

Контактна особа:

керівник відділу продажів Київського філіалу компанії  Олег Барвінський

Телефон: (050) 9249517, 097 2959843


2. Торгівельний представник в місті Київ.

Вимоги:

  • свідоме бажання працювати та розвиватися в амбіційному колективі однодумців, прагнення до відповідальності, самостійності, та взаємоповаги;
  • досвід роботи від 3 років на посаді торгівельного представника в відомих торгівельних компаніях України, з особистими досягненнями, приклади яких готові навести на співбесіді;
  • висока комунікація перед усім! Здатність ефективно працювати  самостійно, та в команді;
  • вміння планувати роботу, приймати рішення;
  • вміння швидко навчатись, та застосовувати знання в роботі;
  • відповідальність, порядність, високий рівень оптимізму, вміння бачити та створювати позитив в роботі, колективі та особистому житті;
  • впевнене користування ПК та додатків на ОС Android.

Тебе чекає дружній колектив, перспектива кар’єрного росту в національній компанії, що активно розвивається ​
ТИ БУДЕШ З НАМИ, ЯКЩО ТИ КРАЩИЙ!

Умови роботи:

  • офіційне працевлаштування;
  • п’ятиденний робочий тиждень (з 9:00 до 18:00);
  • гідна фінансова мотивація;
  • стабільна виплата заробітної платні, 2 рази на місяць, (ставка +%+бонуси);
  • компенсація мобільного зв’язку та проїзду;
  • стабільні і довготривалі трудові відносини;
  • соціальні гарантії, згідно чинного законодавства;
  • оплачувана відпустка, в зручний час для працівника;
  • райони роботи - лівий берег, центр.

Обов’язки:

  • відвідування торгових точок згідно маршруту;
  • виконання завдань по ефективності кожного візиту торгового представника;
  • робота з існуючою АКБ та залучення нових клієнтів;
  • розвиток продаж згідно плану та стандартам компанії;
  • контроль оплат від клієнтів;
  • мерчендайзінг вітрини клієнтів традиційного роздрібу.

Детальна інформація при співбесіді.

Контактна особа:

керівник відділу продажів Олег Барвінський

Телефон: (050) 9249517, 097 2959843


3. Завідувач складом в місті Київ

Вимоги:

  • свідоме бажання працювати та розвиватися в амбіційному колективі однодумців, прагнення до відповідальності, самостійності, та взаємоповаги;
  • досвід роботи на аналогічній посаді;
  • відповідальність, порядність, високий рівень оптимізму, вміння бачити та створювати позитив в роботі, колективі та особистому житті;
  • навички роботи компьютері;
  • повна зайнятість;

Тебе чекає дружній колектив, перспектива кар’єрного росту в національній компанії, що активно розвивається ​
ТИ БУДЕШ З НАМИ, ЯКЩО ТИ КРАЩИЙ!

Умови роботи:

  • офіційне працевлаштування;
  • п’ятиденний робочий тиждень (з 9:00 до 18:00);
  • гідна фінансова мотивація;
  • стабільна виплата заробітної платні, 2 рази на місяць, (ставка +%+бонуси);
  • стабільні і довготривалі трудові відносини;
  • соціальні гарантії, згідно чинного законодавства;
  • оплачувана відпустка, в зручний час для працівника;
  • райони роботи - лівий берег, центр.

Обов’язки:

  • рух товару по складу;
  • прийом товару, контроль за кількістю і якістю;
  • збірка і передача замовлень водіям експедиторам;
  • проведення перерахунків;
  • забезпечення порядку в складських приміщеннях;
  • електротехнічна група товарів;

Детальна інформація при співбесіді.

Контактна особа:

керівник відділу продажів Олег Барвінський

Телефон: (050) 9249517, 097 2959843


4. Торгівельний представник в місті Харків

Вимоги:

  • наявність авто (бажано з газом);
  • свідоме бажання працювати та розвиватися в амбіційному колективі однодумців, прагнення до відповідальності, самостійності, та взаємоповаги;
  • досвід роботи на посаді торгівельного представника (бажано але не обов'язково);
  • готовність до відряджень;
  • висока комунікація перед усім! Здатність ефективно працювати  самостійно, та в команді;
  • вміння планувати роботу, приймати рішення;
  • вміння швидко навчатись, та застосовувати знання в роботі;
  • відповідальність, порядність, високий рівень оптимізму, вміння бачити та створювати позитив в роботі, колективі та особистому житті;
  • впевнене користування ПК та додатків на ОС Android;

Тебе чекає дружній колектив, перспектива кар’єрного росту в національній компанії, що активно розвивається ​
ТИ БУДЕШ З НАМИ, ЯКЩО ТИ КРАЩИЙ!

Умови роботи:

  • офіційне працевлаштування;
  • п’ятиденний робочий тиждень (з 9:00 до 18:00);
  • гідна фінансова мотивація;
  • стабільна виплата заробітної платні, 2 рази на місяць, (% + бонуси за виконання завдань);
  • компенсація палива та мобільного зв’язку
  • амортизація авто згідно з фактичним пробігом;
  • стабільні і довготривалі трудові відносини;
  • можливість кар’єрного росту;
  • соціальні гарантії, згідно чинного законодавства;
  • оплачувана відпустка, в зручний час для працівника;
  • райони роботи - Харківська область.

Обов’язки:

  • відвідування торгових точок згідно маршруту;
  • виконання завдань по ефективності кожного візиту торгового представника;
  • робота з існуючою АКБ та залучення нових клієнтів;
  • розвиток продаж згідно плану та стандартам компанії;
  • контроль оплат від клієнтів;
  • мерчендайзінг вітрини клієнтів традиційного роздрібу.

Детальна інформація при співбесіді.

Контактна особа:

Воропаєв Андрій

Телефон: 067-714-2569

v.cherchatii@gmail.com